0

Kasutustingimused

E-poe üld- ja tellimistingimused


1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1 Käesolevad Küünlaparadiis OÜ (edaspidi müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja/tellija), kes kasutavad www.kodujatekstiil.ee e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi müügileping). 
Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.


2. Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine e-poes
2.1 E-poest on võimalik osta neid kaupu, millel on link „Lisa ostukorvi“.  Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind. E-poes olevad toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest.


2.2 TOOTED JA OSTU SOORITAMINE
Kodujatekstiil.ee e-poes olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega ja võivad esineda mõningaid erinevused tegelikust tootest. 
Valige toodete alt soovitud kaubad ja lisage need ostukorvi. Ostukorvi sisu vaatamiseks valige “Ostukorv”. Kui olete kõik vajalikud tooted ostukorvi pannud, saate vormistada tellimuse, misjärel saabub Teie postkasti e-arve.
Teie ostukorv luuakse hetkel, kui olete toote juures klikkinud  lingile „Lisan ostukorvi“.
Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta. Samuti võite muuta toote tellitavat kogust. Tehtud muudatuse kinnitamiseks klikkige nupule “Uuenda ostukorvi“. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige lingile „Vormista ost”. Teid suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele, konto puudumisel sisestage oma andmed, kui olete varem juba registreerunud vajutage “Logi sisse siit!” lingil.
Palume olla tähelepanelik tellija andmete ja tellimuse kinnituse lehekülgedel olevate lahtrite täitmisel, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire kohaletoimetamine.
OSTUTINGIMUSED
Ostutingimustega tutvumine on igale kliendile kohustuslik.
Ostu sooritamisega, nõustub klient, et on tutvunud Kodujatesktiil.ee e-poe ostutingimustega.


NB! Ettevõtetele on võimalik rakendada siintoodust erinevaid ostutingimusi, selleks palume tellimuse vormistamisel võtta meiega ühendust kodujatekstiil@gmail.com  või telefoni teel +372 5275141



2.3  TOODETE EEST TASUMINE
Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis.
Toodete eest saate tasuda:
a) pangaülekandega arve alusel. Arve saadetakse Teile automaatset meilile, peale tellimuse kinnitust. Arve maksetähtaeg 3 päeva.
b) Läbi Maksekeskuse AS makselinkide kaudu. Valige sobiv pank ja logige sisse.
Kõik hinnad e-poes on väljatoodud eurodes.
KÜÜNLAPARADIIS OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, edastame maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui raha pole laekunud 3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse vormistamist, tellimus tühistatakse.


2.4 TARNEAEG JA KOHALETOIMETAMISE TINGIMUSED
Tellimust hakatakse täitma pärast selle eest tasumist ehk sellest hetkest, kui raha on Küünlaparadiis OÜ kontole laekunud.
E-poest sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E-R 7.00-17.00).
Kui soovitud kaup on meil laos olemas, siis on ootaeg 1-2 tööpäeva. Toodete juurde on märgitud, kas toode on laos olemas või tellimisega, viimase variandi puhul on välja toodud ka tarneaeg.
Juhul kui selgub, et toote planeeritud tarneaeg ületab 2 nädalat kontakteerub Kodujatekstiil.ee esindaja pakkudes uue tarneaja, asemele vähemalt samalaadse toote sama hinnaga või 100% ulatuses tasutud ostusumma tagastuse.
Teil on võimalus tellida kaupade kättetoimetamist  kulleriga  koju kätte, Omniva või Itella Smartposti pakiautomaati või kättesaamist meie asutuse aadressil Kostivere, Aruküla tee 4. Palume eelnevalt teada anda, kui olete tulemas, sest me ei pruugi koguaeg kohal olla.
Ostja tasub postikulu, vastavalt sellele, kuidas kaupa soovitakse kätte saada. Alates 65€ ostust, on paki kättetoimetamine SmartPosti või Omniva pakiautomaati TASUTA!
Tellimuse kohta, mis ületab 65€ on 1 tasuta pakiautomaati saatmine ettenähtud. Kui kliendi tellimus sisaldab tooteid, mille tarneaeg on 1-2 tööpäeva ja 10-14 tööpäeva, siis kogu tellimuse tarneaeg on 10-14 tööpäeva.  Kliendi soovil saame saata need tooted enne ära, mis on laos kohe saadaval, kuid kliendi kanda jäävad eraldi saatmise saatekulud. 
Enne kauba vastuvõtmist kullerilt või postkontorist ja saatelehe allkirjastamist, kontrollige et pakend ei oleks vigastatud, vastasel juhul tagastage kaup kullerile või postkontorisse ning teavitage meid koheselt.
Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.
2.5 Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine
Tellijal on õigus põhjust avaldamata 14 päeva jooksul tellitud kauba kättesaamisest lepingust taganeda ning kaup ümber vahetada või tagastada. Lepingust taganemise korral peab tellija kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. 
Kaupa võib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus.  NB! Proovimine tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Tootel peavad puuduma nähtavad kasutusjäljed. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu tellijale väljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub tellija pakendi selliselt ka avama. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata. 
Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on Küünlaparadiis OÜ'l õigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks igakordselt lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse tellijat esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.  Vahetuskauba postiteenus on tellijale tasuta. Paki saab tellija tagastada lähimasse SmartPOSTi pakiautomaati kauba kättesaamisel smsi kaudu saadud personaalse koodi alusel või lähimasse Eesti Posti postiasutusse klienditagastusena. Küünlaparadiis OÜ tagastab tellija poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest Küünlaparadiisi OÜ-ni.
14-päevane tagastamisõigus ei kehti  juhul kui Tellija on ümbrise avanud: suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt ööpesu, beebiriided). Sama kehtib ka dekoratiivküünalde kohta, mis on pakendatud karpidesse või tsellofaani.
2.6 Müügilepingu tühistamine
Teil on õigus tühistada oma tellimus peale kauba eest tasumist, kuid enne kauba kohaletoimetamist ilma lisakuludeta. Müügilepingu/Tellimuse tühistamiseks tuleb saata vastavasisuline teade koos tellimuse numbriga e-posti aadressile kuunlaparadiis@gmail.com. Müügilepingu tühistamise kohta saadetakse kinnitus.
3. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted
3.1 Müüja tagab ostja andmete sh. isikuandmete kaitse ja kasutamise privaatsuspoliitika tingimuste kohaselt ette nähtud korras. Ostja kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimustes sätestatust, on Müüjal, ostja nõusolekuta, õigus töödelda andmeid (sealhulgas isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poes kasutamiseks, müügilepingu täitmiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. 
3.2 Kui ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil ostja poolt tema nõusoleku andmist kinnitava tahteavalduse tegemisega (nt iseteeninduses) nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab müüja neid andmeid privaatsuspoliitika fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga ).
3.3 Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates müüjale vastavasisulise e-kirja või edasiste otseturustuspakkumiste saamisest keeldumiseks järgides tema e-postile aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist.
4. Vastutus ja vaidluste lahendamine
PRETENSIOONIDE ESITAMISE AEG JA GARANTII
4.1 Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.
4.2 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta palume edastada e-posti aadressile kuunlaparadiis@gmail.com.  hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest. 
E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada alljärgmiselt: Küünlaparadiis  OÜ e-pood (Kodujatekstiil.ee), e-posti aadressile: kuunlaparadiis@gmail.com. kirjalikus või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-post).  Kaebuses tuleb märkida:
1. Tellija nimi ja kontaktandmed;
2. kaebuse esitamise kuupäev;
3. toote või teenuse puudus; täpne kirjeldus/fotod
4. kauplejale esitatav nõue
5. viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele (TKS § 19 lg 3, 4)   
Peale pretensiooni esitamist võtab Müüja Ostjaga ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Ostjal on õigus nõuda ostuhinna vähendamist või lepingu lõpetamist ja raha tagastamist kui Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kui see ebaõnnestub või Müüja ei ole viga mõistliku aja jooksul kõrvaldanud ning on Ostjale tekitanud põhjendamatuid ebamugavusi.
Müüjal on õigus jätta pretensioon rahuldamata kui kauba puudus on tekkinud kliendi süül, toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel või loomulikul füüsilisel kulumisel tavapärase kasutamise korral.
Kui Müüja on keeldunud lahendama Ostja kaebust või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ning leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule.
Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda kauba parandamist, asendamist või taganeda müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav kaup.
4.3 Küünlaparadiis OÜ ei vastuta: ostja süül kauba halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel, kauba normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
4.4 Hilisemate probleemide lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
4.5 Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudusega kaup. Müüja ja ostja sõlmivad toote parandustööde kokkuleppe, kui kauba puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja kaup saata ekspertiisi. 
4.6 Kauba puuduste lahendamisel lähtutakse Küünlaparadiis OÜ pretensioonide esitamise tingimustest, mis on müügilepingu ning käesolevate ostutingimuste lahutamatuks osaks ning on kinnitatud ostja poolt enne müügilepingu sõlmimist.
4.9 Müüja tagab, et e-poes müüdavad kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta kauba puuduseks.
4.10 Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Tellijal on Lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Tellijalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Tellija ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Tellija kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Tarbijakaitseameti aadress on Pronksi 12, Tallinn, 10117, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee.